Een webshop biedt (naast een fysieke winkel) de mogelijkheid om gemakkelijk nieuwe klanten te werven, omdat een online shop niet gebonden is aan één locatie. Hiernaast kan een webshop flink in kosten besparen, zeker als de webshop volledig geautomatiseerd is (zoals orderbevestigingen, pakbonnen, facturen, etc.).
Ook kan je met een webshop heel makkelijk veel producten aan bieden, niet elk product hoeft op voorraad te zijn. Door met partners samen te werken die producten leveren. Verder is je webshop 24 uur per dag geopend, dus bestellingen kunnen dag en nacht geplaatst worden.
Veel ondernemers hebben het druk en een goed doordachte webshop staat niet zomaar online, daar gaat veel tijd en werk in zitten. Dan is het een idee om iemand anders in te zetten om je webshop te laten bouwen. Door GET IN CTRL. je webshop laten bouwen heeft een aantal voordelen:
Tijdwinst: doordat je ons je webshop laat bouwen betekent dat dat jij je volledig kan focussen op de kernactiviteiten van je bedrijf.
Betaalbaar: wij werken zoveel mogelijk met vaste prijzen, zodat je vrijwel altijd weet waar je aan toe bent. Mochten er toch extra kosten bij komen, zullen wij jou hier altijd eerst van op de hoogte brengen.
In de huisstijl van je bedrijf: de webshop zal passen bij de huidige huisstijl van je bedrijf of in een totaal nieuw jasje gestoken worden. We denken graag met je mee, luisteren goed naar jouw wensen en zullen uiteraard ook onze eigen advies aan toe voegen.
Eigentijds ontwerp: wij zijn goed up-to-date van de laatste ontwikkelingen op online gebied. Dit kunnen wij goed toepassen op je het webdesign waardoor je een mooie, professionele en eigentijdse website door krijgt.
Detail gericht: bij een goed functionerende website komt veel bij kijken, wij zorgen ervoor dat de details op verschillende niveaus niet vergeten worden. Wij houden bijvoorbeeld rekening met de zoekmachine vriendelijkheid, goede zichtbaarheid op elk apparaat (desktop, laptop, telefoon en tablet), gebruikersvriendelijkheid, etc.
Website beveiliging & back-ups: voordat we beginnen met het bouwen van je webshop, zullen we de website zo goed mogelijk proberen te beveiligen en hier automatische back-ups voor instellen. Helaas kunnen we niet garanderen dat de webshop nooit gehackt zal worden, d.m.v. een website onderhoudspakket houden wij de beveiliging en updates bij. Mocht er dan wat met je webshop aan de hand zijn, zullen wij dit z.s.m. oplossen.
SSL Certificaat: volgens de wet bescherming persoonsgegevens is het verplicht om je webshop of andere e-commerce website met SSL te beveiligen. Een SSL zorgt voor een versleutelde verbinding (https) tussen de bezoeker en je webshop, op deze manier worden alle gegevens veilig verstuurd (zoals klant- en login informatie en online betalingen). Daarnaast beloond Google websites met een SSL certificaat door ze hoger in de zoekresultaten op te nemen. Websites met een SSL herken je door het slotje naast het website adres in de browser (standaard certificaat) of door een groene balk (EV certificaat).
* Een standaard SSL certificaat is inclusief, maar voor webshops is het aanbevolen om een Uitgebreide Validatie (EV) aan te schaffen, dit is een certificaat met bedrijfsgegevens én een groen adres balk. Deze kost rond de €150,00 per jaar.
Ondersteuning & support: je kan altijd terecht voor vragen of de functionaliteit van je website. Ook kan je te allen tijde doorgeven als iets niet goed meer werkt op je webshop. Wij zijn makkelijk te bereiken via WhatsApp, e-mail en telefoon.
Wil jij graag een eigen webshop in het budget van jouw Start-Up. Bekijk hier onze wbshop pakketten!
In de bouw van een webshop zullen de onderstaande functionaliteiten altijd inclusief de bouw van een webshop zitten. Uit deze opties kan je er altijd één of meerdere kiezen (zie de website pagina voor meer basis opties), mocht je nog zelf nog een andere (basis)functionaliteit in je webshop willen dan kan je dit altijd aangeven! Hieronder zie je een aantal van de webshop basis functionaliteiten:
Upselling en cross-selling hebben voornaamelijk één doel: klanten ervan overtuigen nog meer producten in hun winkelmandje te leggen. Cross-selling is een verkooptechniek waarbij je de klant een extra product voorstelt, dat bij het reeds gekozen product past (bijv. als je koffiemachines verkoopt, dan kun je ook gelijk koffiebonen voorstellen).Upselling is een strategie waarbij de klant een duurder (beter, nieuwer, etc.) product voorgesteld krijgt.
Dit zijn de grotere webshop uitbreidingen en daarvoor zijn dit de extra betaalde opties. Zie hieronder welke opties er o.a. mogelijk zijn (zie de website pagina voor meer professionele opties). Zit jouw gewenste optie hier niet tussen? Uiteraard zijn eigen optie voorstellen altijd mogelijk, we zullen dit altijd proberen te realiseren!
Prijs strategieën zoals leden korting, een kerstmis promotie, alle schoenen 10% korting tot 12:00u, en nog veel meer!
Help je klanten om meer producten te vinden met een uitgebreide product filter optie (zoals kleuren, prijs, maat, etc.).
Meerdere verzend opties en methodes die gebaseerd kunnen zijn op prijs, hoeveelheid, gewicht, specifieke producten, etc.
Geen standaard e-mails die worden verzonden zodra de klant een bestelling plaatst, maar mooie e-mails in de stijl van de webshop.
Verbeter de betalingsstroom en maak het afronden van een verkoop makkelijker voor klanten door een simpele Multistep Checkout.
Genereer rapportages van recente bestellingen, samenvatting van de verkopen, meest bekeken producten, status van bestellingen, etc.
Boekingen (vakantiehuizen) en verhuren (autoverhuur) via een handige boekingskalender waarbij ook gelijk afrekent kan worden.
Verkoop je customized producten zoals t-shirts of visitekaartjes? Deze optie maakt het mogelijk om de klant zijn/haar eigen product te ontwerpen, zoals kleuren, opdruk en logo’s.
Een website kan beter vindbaar worden in Google door grofweg twee opties: betaald adverteren of onbetaalde zoekmachine optimalisatie. Zoekmachine optimalisatie (SEO) kan worden onderverdeeld in Technische SEO en Tekstuele verbeteringen op de website pagina’s.
Om de website aan ‘’de achterkant’’ goed vorm te geven wordt deze voorzien van de zogeheten juiste meta descriptions en meta titels.
Door goede content te creëren snapt een zoekmachine, beter waarde pagina’s over gaan en kan dit zorgen voor een hogere positie in Google.
Analyseer wat een bezoeker doet op de website, waar ze vandaan komen en hoe vaak een bezoeker een actie heeft uitgevoerd.
Je contacten informeren en enthousiasmeren d.m.v. het versturen van nieuwsbrieven met acties, updates en/of een welkomskorting.
Waar zoeken jouw klanten op? Welke zoektrmen zijn relevant om te gebruiken op je website? Op basis daarvan passen we de teksten aan.
Wil je de vindbaarheid van de website een snelle boost geven en budget inzetten voor het promoten van de website in Google, dan is Google Ads een goed idee.
Een effectieve manier om jouw doelgroep te bereiken en d.m.v. remarketing kan je personen die jouw website al eens bezocht hebben gericht advertenties op uit sturen.
Voorkom dat je website al persoonsgegevens verzamelt vóórdat je bezoeker hier toestemming voor heeft gegeven.
Wil jij graag een eigen webshop in het budget van jouw Start-Up. Bekijk hier onze wbshop pakketten!