De huidige situatie rondom COVID-19 dwingt ons om creatief te zijn en om de wereld van het online ondernemen te gaan verkennen. De eerste stap is natuurlijk om aan de slag te gaan met je eigen webshop!
Maar deze tijd dwingt jou ook om op de kosten te letten, daarom kan een webshop nu in één keer betalen financieel niet verstandig zijn. Omdat wij dat als ondernemer goed begrijpen willen wij jou hier graag in ondersteunen.
Daarom bieden wij nu onze webshop design diensten en online marketing services aan met een fikse korting én de optie om de betalingen gespreid te maken. Zo zijn de maandelijkse kosten een stuk minder en heb jij straks toch je business online staan!
€864,00
Of betaal in 4 termijnen:
€217,00 / per maand
t.w.v.
> 150 producten, +/- 8 contentpagina’s en alle productpagina’s, incl. designs, responsive, SSL beveiligd, beveiliging & back-ups, alle basis website functionaliteiten
t.w.v.
Technische SEO (meta descriptions & titels), Koppeling Google Analytics
t.w.v.
Wat is jouw beste webshop aanpak & structuur en welke marketing strategieën passen daarbij.
€1064,00
Of betaal in 4 termijnen:
€267,00 / per maand
t.w.v.
> 250 producten, +/- 10 contentpagina’s en alle productpagina’s, incl. designs, responsive, SSL beveiligd, beveiliging & back-ups, alle basis functionaliteiten + 1 PRO functionaliteit
t.w.v.
Technische SEO (meta descriptions & titels), Koppeling Google Analytics
t.w.v.
Wat is jouw beste webshop aanpak & structuur en welke marketing strategieën passen daarbij.
t.w.v.
Leer hoe jij je eigen webshop kan bijhouden en aanpassen door een online 1-op-1 training van max. 3 uur.
€1284,00
Of betaal in 4 termijnen:
€327,00 / per maand
t.w.v.
> 250 producten, +/- 10 contentpagina’s en alle productpagina’s, incl. designs, responsive, SSL beveiligd, beveiliging & back-ups, alle basis functionaliteiten + 1 PRO functionaliteit
t.w.v.
Technische SEO, Koppeling Google Analytics, nieuwsbrief opt-in + 1 e-mail template design
t.w.v.
Wat is jouw beste webshop aanpak & structuur en welke marketing strategieën passen daarbij.
t.w.v.
Leer hoe jij je eigen webshop kan bijhouden en aanpassen door een online 1-op-1 training van max. 3 uur.
t.w.v.
Waar zoeken jouw klanten op? Welke zoektermen zijn relevant om te gebruiken op je website? Ontvang gratis onze zoekwoorden analyse.
Zo ontzettend blij ben ik met de meiden van Get In Ctrl. Ze denken heel erg met je mee, en eigenlijk is alles mogelijk. De samenwerking verliep meer dan soepel en er is zoveel kennis. Heel erg gelukkig nu met mijn webshop Letter Junkie. Alles werkt zoals zou moeten en ziet er gelikt uit. Ik zou de meiden aan iedereen aanbevelen!
Remke Beckers | letterjunkie.com - letterjunkie.com
GET IN CTRL heeft mij ontzettend goed geholpen en begreep mijn chaotische mind meteen. Het geduld, begrip, de uitleg, alles is fijn om mee te werken. Het was mijn 1e website en ik zou de samenwerking met niemand anders zijn willen aangegaan. Meiden, dankjewel voor het fysiek maken van mijn visie! Ik ben jullie eeuwig dankbaar!!!!! Ik kan GET IN CTRL aan iedereen aanraden!
Shy - gemsbyshy.com
"Ontzettend enthousiast over de meiden bij Get in CTRL. Door hun fijne samenwerking zijn we tot een mooie website gekomen. Ze luisteren goed naar jouw wensen maar delen ook hun expertise. Waardoor je tot een optimaal resultaat komt. Lieve meiden, Dank jullie wel!"
Sharon Honselaar - www.parlour.amsterdam
"GET IN CTRL. heeft de website van mijn schoonheidssalon gemaakt, ze werken zeer nauwkeurig en de website is nog beter dan ik had kunnen dromen. Ook heeft GET IN CTRL. mijn flyers meerdere malen ontworpen en hou hier veel klandizie en complimenten aan over. Het spreekt de klanten aan, is overzichtelijk en straalt luxe uit. Ook zijn de mogelijkheden eindeloos en luisteren ze naar jouw specifieke wensen, ik raad GET IN CTRL. iedereen aan!"
Chantal Badoux - www.schoonheidssalonchantalbadoux.nl
"Super tevreden met de service en kwaliteit van GET IN CTRL! het team heeft mij van A tot Z begeleid bij de opbouw van mijn website. De combinatie tussen jong gedreven ondernemerschap en de juiste kennis hebben gezorgd voor een goed resultaat. Persoonlijk contact en meedenken met de klant staat bij hun echt centraal. Ik raad iedereen de service van GET IN CTRL aan!"
Wouter de Zeeuw - vastgoed-aanbod.com
"Shanice is in drie woorden, creatief, hulpvaardig en betrouwbaar. Het contact is persoonlijk en informeel, ze voelt feilloos aan welke boodschap je wilt brengen. Get in Ctrl heeft mij ontzorgt en mijn wens mijzelf beter te kunnen profileren uit doen komen, volledig in control! Niet alleen zal ik in de toekomst vaker een beroep op deze dames doen, ik beveel ze ook van harte aan."
Just Nancy's - nancyvanderlubbetraining.nl
"Na een moeizame verstandhouding met onze vorige webdesigner kwamen wij met Get in CTRL in contact. Zij hebben ons een keurig op maat gemaakte website geleverd en bieden ons daarbij ook ondersteuning waar nodig is. Creatief – hulpvaardig – reageren snel - goede prijs kwaliteit verhouding. Bedankt Get In CTRL jullie verdienen een dikke vette pluim!"
Sam Bouwmeester - bouwmeesterplants.nl
In de bouw van een webshop zitten basis functionaliteiten waaruit je te allen tijde kunt kiezen. Hieronder zie je een aantal van deze opties:
Upselling en cross-selling hebben voornaamelijk één doel: klanten ervan overtuigen nog meer producten in hun winkelmandje te leggen. Cross-selling is een verkooptechniek waarbij je de klant een extra product voorstelt, dat bij het reeds gekozen product past (bijv. als je koffiemachines verkoopt, dan kun je ook gelijk koffiebonen voorstellen).Upselling is een strategie waarbij de klant een duurder (beter, nieuwer, etc.) product voorgesteld krijgt.
Dit zijn de grotere webshop uitbreidingen. Zie hieronder welke opties er o.a. mogelijk zijn. Zit jouw gewenste optie hier niet tussen? Uiteraard zijn eigen optie voorstellen altijd mogelijk, we zullen dit altijd proberen te realiseren!
Een tweetalige webshop is handig als je van plan bent je producten ook te verkopen & verzenden naar het buitenland.
Prijs strategieën zoals leden korting, een kerstmis promotie, alle schoenen 10% korting tot 12:00u, en nog veel meer!
Boekingen en verhuren via een handige boekingskalender waarbij ook gelijk afrekent kan worden.
Verkoop je customized producten? Deze optie maakt het mogelijk om de klant zijn/haar eigen product te ontwerpen, zoals kleuren, opdruk en logo’s.
Een webshop kan beter vindbaar worden in Google door grofweg twee opties: betaald adverteren of (onbetaalde) zoekmachine optimalisatie. Zoekmachine optimalisatie (SEO) kan worden onderverdeeld in Technische SEO en Tekstuele SEO.
Om de webshop aan ‘’de achterkant’’ goed vorm te geven wordt deze voorzien van de zogeheten juiste meta descriptions en meta titels.
Analyseer wat een bezoeker doet op de webshop, waar ze vandaan komen en hoe vaak een bezoeker een actie heeft uitgevoerd.
Waar zoeken jouw klanten op? Welke zoektrmen zijn relevant om te gebruiken? Hier kan je de teksten op aanpassen.
Je contacten informeren en enthousiasmeren d.m.v. het versturen van nieuwsbrieven met acties, updates en/of een welkomskorting.
Alle genoemde bedragen zijn geldig voor dit specifieke aanbod en geldig voor onbepaalde duur. Hier kunnen geen rechten aan worden ontleend. | Oplevering: oplevering van een van de pakketten vind plaats binnen circa 1 maand na akkoord op de ondertekende offerte/overeenkomst. Afhankelijk van de aan te reiken middelen vanuit de opdrachtgever. | Betalingsvoorwaarden: de 1e facturatie vindt plaats na ondertekening van de offerte. Indien gespreid betalen: De eerste betaling is 1/4 deel van de totaalsom van de ondertekende opdracht. Iedere maand, 30 dagen na eerste aanbetaling, volgt een volgende factuur voor 1/4 van de totale som. Facturen dienen ten allen tijde binnen 14 dagen te worden voldaan. Indien in één keer betalen: na 50% aanbetaling worden de werkzaamheden in gang gezet. Na oplevering van de opdracht wordt de overige 50% gefactureerd. | Algemene Voorwaarden: op deze offerte en eventuele aanbieding zijn de algemene voorwaarden van GET IN CTRL. van toepassingen. Een kopie hiervan is op aanvraag beschikbaar of online beschikbaar hier.
Zelf aanleveren: producten (Excel bestand), teksten en afbeeldingen. Deze vullen wij in de webshop, als dit niet wordt aangeleverd blijft de dummy content staan. | De content- en productpagina’s zijn makkelijk zelf aan te passen en te wijzigen. Portfolio en blog items vullen wij met maximaal 5 items per onderdeel. Mochten er hier meer items wenselijk zijn, dan zijn deze na oplevering van de website altijd zelf makkelijk toe te voegen. | Voor eventuele extra wensen, zoals een logo ontwerp of extra webshop functionaliteiten worden extra kosten voor in rekening gebracht waar jij uiteraard netjes van op de hoogte wordt gebracht. | Hosting voor je webshop kan je zelf regelen of laat je regelen door ons 🙂 De prijzen zijn exclusief webshop hosting en domein hosting.